Veelgestelde vragen

Heeft u niet direct gevonden wat u zocht? Hier vindt u de veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Cursusoverzicht

Hoe vaak kan een cursus herkanst worden?

Uw medewerkers kunnen een cursus 3 keer volgen. Na een mislukte poging staat de cursus de volgende werkdag weer voor uw medewerker klaar. Tijdens de herkansing worden andere vragen gesteld. Nadat een cursus 3 keer gevolgd is wordt deze geblokkeerd en krijgt u een melding in het portaal.

Kan de cursus ook in andere talen worden gevolgd?

Momenteel zijn de cursussen beschikbaar in het Nederlands, Engels en Pools. Wanneer u medewerkers hebt die deze talen niet voldoende beheersen kunt u contact met ons opnemen, dan kijken we of het mogelijk is om de cursus ook in de taal van uw voorkeur aan te bieden. Wanneer er veel vraag naar een taal is of u een groot aantal cursussen afneemt kunnen we de cursus kostenloos voor u vertalen. Bij exclusievere talen kan dit tegen een meerprijs geregeld worden.

Ik wil graag een bedrijfsspecifieke training voor mijn personeel, kan dat?

Het is mogelijk om een cursus op maat bij ons te bestellen. De inhoud van de cursus kan dan in overleg worden samengesteld. Afhankelijk van de afname zijn hier kosten aan verbonden. Neem contact met ons op voor meer informatie. Indien u een eigen bedrijfstraining in video format kunt aanleveren kunnen wij deze voor u in het portaal uploaden. Daarbij is wel een abonnement nodig waarbij u minimaal 1 cursus bij ons afneemt. Als u de basiscursus ‘Voedselveiligheid & HACCP’ wilt vervangen door uw eigen training betaalt u voor de eerste aanvullende training de prijs van de basiscursus.

Kan ik als manager zelf ook een cursus volgen?

In het manager portaal hebt u het overzicht over alle cursisten. Het is niet mogelijk om in dit portaal een cursus te volgen. Wanneer u zelf een cursus wilt volgen kunt u uzelf onder een ander e-mail adres aanmelden als medewerker.

Kunnen cursussen direct door medewerkers gevolgd worden of kan ik deze ook later inplannen?

Wanneer u een portaal aanmaakt en cursussen voor uw medewerkers klaarzet kunnen deze nog niet direct gevolgd worden. Per cursus kunt u aangeven wanneer deze gevolgd mag worden door op 'deelnemers uitnodigen' te klikken. Hier kunt u deelnemers individueel of per groep uitnodigen en een begin- en einddatum kiezen.

Wanneer u ervoor hebt gekozen om medewerkers per e-mail op de hoogte te stellen van de cursus ontvangen zij op de begindatum een e-mail waarmee zij kunnen inloggen. Wanneer u ervoor gekozen hebt zelf inlog codes te ontvangen kunt u deze aan uw personeel uitdelen.

Kostenpagina

Kan ik afgenomen cursussen annuleren?

U kunt uw aankoop binnen 14 dagen annuleren onder de voorwaarde dat niemand binnen uw bedrijf heeft ingelogd in het portaal voor cursisten. Voor meer informatie, zie algemene voorwaarden.

Kan ik korting krijgen bij grotere afname?

Wanneer u de basiscursus en toegang tot het portaal afneemt voor meer dan 10 medewerkers kunt u korting krijgen. Dit geldt zowel bij eenmalige aanschaf als bij een abonnement. Vanaf de 11e medewerker krijgt u 10% korting, en vanaf de 21e medewerker 20%. Deze korting wordt automatisch berekend en geldt ook wanneer u later in het portaal extra gebruikers toevoegt.

Ik heb een abonnement. Wat gebeurt in de volgende jaren bij wijzigingen in mijn personeelsbestand?

Wanneer certificaten verlopen krijgt u van ons een e-mail met de vraag of u het personeelsbestand wilt bijwerken. U kunt het overzicht van medewerkers dan actualiseren voordat de cursussen opnieuw worden klaargezet.

Wat is de looptijd van een abonnement?

Abonnementen hebben een looptijd van minimaal 2 jaar. Dat wil zeggen dat al uw personeelsleden minimaal 2 jaar achter elkaar de cursus volgen. Daarna kunt u op elk gewenst moment opzeggen.

Problemen met het portaal

Mijn medewerker hebben problemen met aanmelden

Om toegang tot de cursus te krijgen is een internet verbinding nodig. Controleer de verbinding en log opnieuw in. Wanneer de problemen niet verholpen zijn kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk helpen.

Ik heb problemen met het invoeren van medewerkers in het portaal

In het linker menu van uw portaal bij ‘hulp nodig?’ kunt u tips vinden voor het invoeren van uw medewerkers in het portaal. Bij afname van een abonnement hebt u de optie om u personeelsbestand aan te leveren in .csv format, dan zetten wij alles voor u in het portaal. Is uw vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Mijn medewerkers hebben geen e-mail adres, is dit een probleem?

Wanneer u medewerkers aan het portaal toevoegt kunt u een e-mail adres invullen, maar dit is niet verplicht. Wanneer u e-mail adressen toevoegt worden de inlogcodes voor het portaal naar de medewerkers zelf verstuurd. Wanneer u géén e-mail adres invult ontvangt u deze codes zelf.

Overig

Mijn vraag komt niet voor in lijst met veel gestelde vragen.

U kunt u vraag stellen via het contactformulier. Wij zullen uw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.